ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94626
نوشته شده توسط : ارغوان

معرفی ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش 9 کیلویی مدل SWM-94626

ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش 9 کیلویی مدل SWM-94626 دارای موتور های دیجیتال اینورتر می باشد. موتور های اینورتر بی سر و صدا بوده و باعث صرفه‌ جویی در مصرف برق می شود. گاهی پیش می‌­ آید که پس از شروع فرآیند شستشو البسه یک لباس پیدا می­‌ کنید که جا مانده است و باید شسته می‌­ شد. یکی از قابلیت های مهم این ماشین لباسشویی 9 کیلویی اسنوا مدل SWM-94626 داشتن قابلیت افزودن لباس حین شستشو می باشد که با استفاده از این قابلیت میتوانید لباس جا مونده را از طریق درب کوچک قرار گرفته بر روی درب بزرگتر به لباس های دیگر اضافه کنید . ابعاد این محصول 595×635×850 میلی متر است و وزن آن 70 کیلو گرم می باشد.در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش 9 کیلویی مدل SWM-94626 دارای تکنولوژی های برتر در ساختار خود بوده و دارای کیفیت ساخت بالایی می باشد. قابلیت افزودن لباس هنگام شستشو  که توسط آن در هر زمان که بخواهید حتی در حین شستشو می توانید لباس های چرک دیگری را به دستگاه اضافه کنید. این موضوع  صرفه جویی چشمگیری در مصرف انرژِی  داشته و طول عمر دستگاه بیشتر می شود. مصرف انرژی در این محصول دارای رده A+++ (-60) می باشد و به این معنی است که 60 درصد بهینه تر از حالت استاندارد مصرف انرژی دارد. ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش 9 کیلویی مدل SWM-94626 دارای برنامه تخصصی شستشو Blue Shine می باشد. این فن آوری دارای قابلیت ضدعفونی کنندگی قدرتمند می باشد. این برنامه بدون نیاز به آب و مواد شوینده و با استفاده از گاز ازون کار می کند. ازون تولید شده به نابودی باکتری ها و مشکلات پوستی می انجامد و کمک می کند تا البسه را تا 99.9 درصد ضدعفونی می کند. همچنین قابلیت بو زدایی از البسه نیز تا حدود 60 درصد را دارد.

موتور موجود در ماشین لباسشویی 9 کیلویی اسنوا سری واش این واش مدل SWM-94626 از نوع Q-BLDC Drive می باشد، این موتور بدلیل قابلیت برنامه ریزی ، سرعت چرخش رو با توجه به نوع و میزان لباس مشخص می کند که نهایتا منجر به کاهش صدا، کاهش لرز و میزان انرژی می باشد. وجود سیستم JET WASH در ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش 9 کیلویی مدل SWM-94626 باعث می شود تا شستشوی البسه با قدرت بالاتری انجام شود و سخت ترین لکه ها به آسانی انجام می شود.

وجود درام الماسه Diamond Drum که طراحی بسیار هوشمندانه و زیبایی داشته و حفره های الماسی شکل آن در نسل جدید درام، باعث عدم آسیب به الیاف البسه شده و کیفیت شستشو افزایش می باشد و همچنین چین و چروک در ان کمتر بوده و در نتیجه البسه اتوکشی آسانی دارد.

 

سایر مشخصات ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش 9 کیلویی مدل SWM-94626

ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش 9 کیلویی مدل SWM-94626 دارای 14 برنامه بوده و صفحه نمایس آن لمسی می باشد. این ماشین لباسشویی اسنوا دارای شستشوی شرعی می باشد یعنی با استفاده از این ویژگی، لباس‌ها در جریان سیال آب کُر قرار می‌ گیرند و کاملا پاک و تطهیر می‌ شوند. این محصول دارای برنامه های شستشو از جمله برنامه آبکشی و خشک کن ، Baby Care ، Mix Wash ، شستشوی اقتصادی و... می باشد. از دیگر مشخصات این ماشین لباسشویی می توان به تکنولوژی نانو سیلور (Nanosilver)، دیگ درام الماسه، ولوم انتخاب برنامه، پیش شستشو، رده انرزی A+++ -60%، قفل کودک و سیستم چرخش آب اشاره کرد.

 

حفظ لطافت

برخی لباس‌ها بافت لطیف و ظریفی دارند یا خیلی کثیف نیستند و فقط احتیاج به بک آبکشی ساده دارند، در چنین مواقعی قابلیت واش این واش آماده ی کمک به شماست، میتوان این لباس‌ها را در مرحله آخر اضافه کرد تا به حد نیاز شسته شوند. به این ترتیب بافت لباس آسیب کمتری خواهد دید و لطافت آن حفظ می‌گردد. هم‌چنین برای لباس‌های کودکان که از حساسیت بیشتری برخوردارند یا لباس‌هایی مستقیما با پوست در تماس هستند، استفاده از نرم کننده بهترین راه است. اما هنگامی که نرم کننده در محفظه‌ی پودر ماشین لباسشویی ریخته می‌شود، تا پایان کار تقریبا تا حد زیادی از اثرش را از دست می‌دهد. در ماشین لباسشویی واش این واش با داشتن درب کوچک تعبیه شده، می‌توان نرم کننده را در پایان زمان شستشو اضافه کرد تا نرمی لباس‌ها حفظ شوند.

 

نحوه‌ی شستشو

ماشین لباسشویی اسنوا دارای ۹ کیلوگرم ظرفیت و فوق العاده کم‌ مصرف و اکونومیک است. وجود ۱۴ برنامه شستشو با شرایط دمایی و زمان‌های متفاوت شستشوی انواع الیاف پارچه را ممکن می‌سازد. این لباسشویی مجهز به سیستم جت واش است و نازل‌های قدرتمندی دارد که مواد شوینده را بر روی لباس‌ها اسپری می‌کند، این مسئله باعث نفوذ بیشتر به الیاف پارچه می‌شود و کیفیت شستشو به مراتب بالا‌‌تر برود. حفره‌های الماسی ماشین لباسشویی واش این واش اسنوا محیطی شبیه شستشو با دست را شبیه سازی می‌کند.

 

شستشوی سریع و آبکشی شرعی

برای شستن سریع لباس‌های روزانه و لباس‌های نه چندان چرک می‌توانید از برنامه ی شستشو سریع استفاده کرد. این برنامه با صرف زمان ۱۴ تا ۱۹ دقیقه در اوج تمیزی لباس‌های شما را می‌شوید. با ماشین لباسشویی واش این واش اسنوا خیالتان از شیوه‌ی آبکشی شرعی لباس‌ها راحت باشد، سیستم آبکشی شرعی اسنوا طهارت کامل لباس‌ها را تضمین می‌کند. آبکشی به نحوی انجام می‌شود که آب از یک طرف وارد محفظه می‌شود و هم زمان سیستم تخلیه نیز فعال است. واش این واش با این شیوه آبکشی لباس‌هایی تمیز و پاک را تحویلتان خواهد داد.

 

موتور BLDC

نسل جدید موتور ماشین‌های لباسشویی به موتورهای BLDC مجهز شده اند. موتورهای BLDC به دلیل ویژگی‌های بسیار خوبی که دارند مورد استقبال تولید کنندگانی هستند که قصد دارند کالای باکیفیتی را به مشتریان خود تحویل بدهند.

راندمان بالا‌ی موتور های BLDC یکی از ویژگی‌های قابل توجه این مدل است. قابلیت کنترل پذیری بالا دومین ویژگی این موتورها می‌باشد. این موتور با کنترل سرعت چرخش، مصرف انرژی و تولید گرما را کاهش می‌دهد. راندمان بالا، طول عمر بیشتر، صرفه جویی در مصرف برق و قابلیت کنترل پذیری بالا از مزیت‌های مهم موتورهای BLDC هستند.

 

لامپ ضد عفونی کننده اوزون

ضدعفونی با ازون درایو به علت قدرت ضدعفونی کنندگی و میکروب کشی بالایی که دارد، در لباسشویی‌های نسل جدید به کار برده می‌شود. درجهت حفظ رنگ و سلامت پارچه به جای استفاده از مواد ضدعفونی سفید کننده (وایتکس)، از اکسیژن و جریان برق برای ضدعفونی استفاده می‌شود. از مزایای ضدعفونی با اوزون میتوان به از بین بردن کامل باکتری‌ها، کشتن و از بین بردن قارچ‌ها و از بین بردن بوهای نامطبوع اشاره کرد.

 

قابلیت اضافه کردن لباس حین شستشو تکنولوژی Wash in Wash))

با این فناوری می‌توانید بعد از شروع به کار دستگاه، در هر زمان لباس‌ های جامانده و یا فراموش‌ شده را از طریق درب واش این واش به ماشین لباسشویی اضافه کنید. درب مکمل واش این واش فقط مختص لباس ‌های جامانده و فراموش شده قبل از شستشو نیست؛ برای نمونه اگر پارچه‌ خاصی (همانند لباس های بسیار ظریف) به شست ‌و شوی کمتری نیاز دارد، دیگر لازم نیست از ابتدا تا انتهای شست ‌و شو در کنار سایر البسه باشد و می ‌توان آن را به راحتی در هر زمانی به ماشین اضافه کرد. همچنین مواقعی که البسه به صورت دستی شسته‌ شده‌اند را می توان پس از پایان شست‌ و شو و هنگام آب ‌کشی به دستگاه اضافه کرد و به این ترتیب مدت‌ زمان خشک شدن لباس از چند ساعت به چند دقیقه کاهش پیدا می ‌کند.

 

(Blue Shine (قابلیت ضدعفونی با اوزون 

برنامه Blue Shine یک ضدعفونی کننده قدرتمند می باشد. این برنامه بدون نیاز به آب و مواد شوینده و با استفاده از گاز اوزون کار می کند که اوزون تولید شده به نابودی باکتری‌ها و ویروس‌ هایی که باعث بیماری‌ ها و مشکلات پوستی می شوند کمک کرده و لباس ها را تا 99.9 درصد ضدعفونی می کند و حتی قابلیت بوزدایی تا حدود 60 درصد را نیز دارد.

 

سیستم جت واش (Jet Wash)

ماشین لباسشویی 9 کیلویی اسنوا مجهز به سیستم جت واش می باشد که این سیستم محلول شوینده را با استفاده از یک نازل قدرتمند بر روی لباس ها اسپری می کند که علاوه بر نفوذ بهتر مواد شوینده به الیاف لباس، به طور چشمگیری باعث افزایش کیفیت شستشو، سرعت شستشو و کاهش مصرف انرژی می‌گردد.

 

تعداد برنامه های شستشو 

ماشین لباسشویی واش این واش snowa دارای 14 برنامه شستشوی متنوع می باشد که میتوان به برنامه شستشوی اقتصادی، شستشوی سریع 14 دقیقه ای، لباس های نخی و پنبه ای، لباس های پشمی و کاموایی، لباس های کودک و … اشاره کرد. 

 

جمع بندی

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94626 با داشتن ویژگی‌هایی خاص و پر کاربرد، انگیزه‌ای قوی برای خرید ایجاد می‌کند. مهم‌ترین ویژگی این ماشین لباسشویی داشتن درب دومی است که روی درب اصلی قرار می‌گیرد. این درب از این جهت که افزودن لباس هنگام شستشو را امکان پذیر می‌کند، قابلیتی هائز اهمیت است. این ویژگی استثنایی موجب برتری واش این واش نسبت به سایر ماشین لباسشویی‌هاست. موتورهای نسل جدید BLDC به کار گرفته شده و برنامه‌های متنوع شستشو از جمله برنامه شستشوی سریع از دیگر امکانات این محصول هستند که اهمیت ماشین لباسشویی واش این واش را دوچندان می‌‌کنند. اگر به دنبال خرید یک ماشین لباسشویی با امکانات کامل هستید در خرید این محصول لحظه‌ای تردید نکنید. با خرید ماشین لباسشویی اسنوا لباس‌هایی کاملا تمیز خواهید داشت تا آراستگی را برای شما و عزیزانتان به ارمغان بیاورد.شرکت اسنوا با ارائه خدمات پس از فروش ویژه و گارانتی 24 ماهه همواره حامی مشتریان خود می‌باشد.

 

 




:: برچسب‌ها: بررسی ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94626 , قیمت ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94626 , خرید ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94626 , فروش ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94626 , گارانتی ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94626 , ماشین لباسشویی اسنوا , ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: